CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, July 23, 2008

Alat Kegemaran Kegemaran Saya


Anda semua pernah dengar tentang iPod? Kalau belum, mari saya terangkan kepada awak.

iPod adalah sebuah alat elektronik yang boleh memainkan lagu di 'earpiece'. Ia ada bermacam-macam jenis warna, saiz dan jenama.

Saya suka iPod berwarna perak, berjenama 'Apple' dan saiznya tidak terlalu kecil dan tidak terlalu besar. Jenama 'Apple' adalah baik kerana bunyinya kuat dan jelas dan ia boleh tahan lama.
Kebanyakan model jenama 'Apple' lebih menarik jika dibandingkan dengan jenama-jenama yang lain. Itulah sebabnya saya sangat gemari dengan iPod.
Jika saya mendapat keputusan yang cemerlang pada akhir tahun ini, ayah saya berjanji akan menghadiahkan sebuah iPod bagi kejayaan saya.

0 comments: