CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, July 23, 2008

Telefon Bimbit Kegemaran Saya

Pada zaman yang moden serta canggih ini, hampir semua orang mempunyai sekurang-kurangnya sebuah telefon bimbit. Ada yang mampu mempunyai yang mahal dan yang tidak kemampuan, yang murah pun jadi.

Saya suka semua jenis telefon bimbit. Tetapi hanya ada satu yang amat saya gemari iaitu model 'Sony Ericsson w350i Walkman Phone'. Ia dijual dalam tiga warna iaitu hitam, biru dan putih. Ia mengandungi 'bluetooth' yang boleh menghantar lagu-lagu, gambar-gambar, dan lain-lain lagi. Ia juga mangandungi 'FM Radio' dan penutup yang boleh dijentik.

Ia dibentuk dengan kamera 2 Megapixel dan berharga $329. Saya ingin sangat untuk mempunyai telefon bimbit ini hinggakan saya termimpi-mimpi.

Oleh kerana ibu saya menyatakan bahawa saya terlalu muda untuk mempunyai telefon bimbit dan harganya juga agak mahal, impian saya hanya dalam mimpi.

0 comments: